Návštěvnost z vyhledávačů
Web se dobře umisťuje na nejvýznamnější fráze webu "mnq" a "xyz" (vesměs na špici ve výsledcích). Tyto dvě fráze v obecné shodě se starají o téměř... To je trochu jednostranný (a riskantní) důraz na úzký segment trhu...
Návštěvnost z odkazujících stránek
10 nejvýznamnější zdrojů návštěvnosti z jiných webů za posledního půl roku (bez rozlišení, zda jde o přirozenou nebo placenou návštěvnost)...
Stavba stránky - sémantika zdrojového kódu
Pro dobré provedení SEO je nezbytné, aby zdrojový kód webu byl validní, jednoduchý a sémantický (strukturoval obsah pomocí nadpisů a mezinadpisů). Větší soubory je vhodnější umisťovat...
Názvy jednotlivých stránek
Titulky jednotlivých stránek jsou přeplněné klíčovými slovy. Titulek této stránky by měl vypadat spíš takto...
Obsah a hustota klíčových slov
V samotných textech chybí důležitá klíčová slova, stránky často postrádají text, který by se vztahoval k jejich obsahu a byl dostatečně dlouhý (100-200 slov). Např. stránka ...
Zpětné odkazy
Kvalita a počet zpětných odkazů jsou jedním ze tří hlavních pilířů úspěšných stránek. Do budoucna by rozhodně bylo dobré získat další silné, tématicky podobné odkazy. V současné době web...
Test on-page a off-page faktorů na úvodní stránku
On-page faktory jsou kritéria přímo spjaté s obsahem a kódem stránky narozdíl od off-page faktorů, které se přímo na hodnocené stránce nenacházejí. Obojí mají zásadní vliv na umístění stránek ve vyhledávačích...
Kam dál ?
- dozvědět se také o auditu použitelnosti a auditu přístupnosti
- požádat o nabídku na zhotovení auditu optimalizace SEO