Zprávy
  • fr-FR
  • English (UK)

Hashtagy jsou nedílnou součástí dnešní online komunikace na sociálních sítích, takže určitě stojí za to je pochopit a začít používat. Jak se můžete dočíst v tomto článku, slovo hashtag bylo v roce 2010 oficiálně přidáno do Oxfordského slovníku jako nové slovo.

Za hashtag se považuje slovo nebo sousloví označené dvojkřížkem # (znak pro číslo), které se rozšířily společně s popularitou Twitteru. Postupem času začaly hashtagy používat všechny hlavní sociální sítě jako Facebook, Instagram, Google+ nebo Pinterest. Pouze LinkedIn hashtagy v roce 2013 ze své sítě vykázal.

Hlavním cílem uvádění hashtagů je shromažďovat všechny informace k danému tématu a tím zvýšit jeho viditelnost na sociálních sítích. Tím, že určité slovo tzv. „hashtegujete“, vyrobíte z něj klíčové slovo a snadno se pak podíváte, kdo všechno na tento hashtag nesoucí informace na dané téma reagoval, popř. se můžete zapojit do konverzace na toto téma (např. #restaurace) Hashtagovat můžete i několik slov najednou (#nejlepsirestaurace), či vymyslet svůj vlastní hashtag (#prepalenehranolky).

Hashtag může obsahovat čísla, ale ne interpunkci a speciální znaky – s jednou výjimkou a tou je podtržítko. Pomocí hashtagů můžete snadno vyhledávat informace na dané téma a čím konkrétnější při zadávání hashtagu budete, tím cílenější budou výsledky hledání. U delších hashtagů je z důvodu snadnějšího přečtení dobrým zvykem, když #OddělujeteSlovaVelkymiPismeny.

Hashtagy na Twitteru

Twitter je hodně o rychlosti komunikace, takže zde najdete hashtagy na témata, která jsou tzv. trendy vzhledem k tomu, o co se na Twitteru zajímáte a koho sledujete. Když přejdete na svůj profil, tak tyto trendy naleznete vpravo dole.

twitterobrhttps://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/twitterobr-461x212.png 461w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/twitterobr-297x136.png 297w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/twitterobr-213x98.png 213w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/twitterobr-171x78.png 171w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/twitterobr-680x312.png 680w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/twitterobr.png 767w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

Pokud vytváříte vlastní tweet, tak si určete, jaké klíčové slovo nebo slova dané téma charakterizují a ty označte hashtagem. Dle průzkumu prováděného přímo Twitterem, tweety označené hashtagem jsou častěji retweetované a roste u nich engagement uživatelů Twitteru. Twitter doporučuje používat jeden až dva hashtagy v jednom tweetu. Na druhou stranu, pokud náhodou využíváte reklamu na Twitteru, tak podle studie z roku 2015 se tam hashtagy dávat nevyplácí, protože lidé by měli spíše věnovat pozornost Call-to-Action.

Zajímavým online nástrojem pro tvorbu a analýzu hashtagů je Hashtagify.

Hashtagy na Facebooku

Ano, i na Facebooku můžete používat hashtagy. Facebook je zavedl v roce 2013 jako podporu veřejné komunikace. Jak je využít v marketingu? Sledujte trendy a zajímavé události ve vašem oboru a vsaďte na kvalitu místo na kvantitu. V hotelu Quisisana Palace v Karlových Varech jsme během filmového festivalu začali používat dva hashtagy, které byly v té době trendy. #ellebeautylounge – protože v hotelu časopis Elle dočasně vybudoval beauty lounge, aby líčil filmové hvězdy. Cílem tohoto hashtagu bylo zviditelnění brandu tohoto luxusního hotelu. Druhý hashtag se vztahoval přímo k filmovému festivalu: #mffkv2015. Jeho cílem bylo přilákání klientů do pop-up restaurace Sasazu. Oba hashtagy se proměnily v klikatelné odkazy, které používal na Facebooku jak časopis Elle, tak oficiální stránky festivalu, čímž vzrostla vizibilita hotelové stránky s „pouhými“ 600 fanoušky, a zaznamenali jsme samozřejmě i nárůst engagementu.

facebookhttps://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/facebook-297x189.png 297w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/facebook-213x136.png 213w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/facebook-171x109.png 171w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/facebook.png 344w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

Hashtagy na Instagramu

Instagram je nejlepší pro byznys, který je vizuálně atraktivní, např. móda. Hashtagy je doslova prošpikovaný a fotky s deseti hashtagy nejsou vůbec výjimkou. I zde platí, že používání hashtagů zvýší možnost zviditelnění tématu (produktů), popř. získání dalších followerů. Ačkoliv u jednoho příspěvku můžete mít až 30 hashtagů, tak doporučení Instagramu zní jich používat 3 až 5 a samozřejmě takových, které jsou relevantní vzhledem k vašemu podnikání. Určitě jich zde můžete použít víc než na Facebooku nebo Twitteru. Inspirujte se u známých značek. Z českých firem má hezky vedený Instagram např. e-shop Zoot.

instagramhttps://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/instagram-461x230.png 461w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/instagram-297x148.png 297w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/instagram-213x106.png 213w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/instagram-171x85.png 171w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/instagram-680x339.png 680w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/instagram.png 935w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

Hashtagy na Google+

Ani Google+ nezůstal pozadu. Ačkoliv kolik z nás je tam opravdu aktivních? Nicméně hashtagy zde fungují a když si nějaký zadáte do vyhledávacího pole, tak opět uvidíte všechny příspěvky na dané téma. Navíc vám Google v levém horním okně ukáže hashtagy podobné tomu, který jste původně hledali. Např. na téma #socilanisite vyhledaných výsledků tolik není, ale pokud máte v úmyslu se opřít se do hashtagů na všech frontách, tak Google+ vám v tom bránit nebude. Otázkou spíše je, zda to bude mít v ČR nějaký smysl.

google+https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/google--461x347.png 461w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/google--297x223.png 297w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/google--213x160.png 213w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/google--171x129.png 171w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/google--680x511.png 680w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2015/09/google-.png 742w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

Hashtagy na Pinterestu

Pinterest sice hashtagy také zavedl, ale neslouží k vyhledávání jednotlivých témat. Snad jedinou výhodou by mohl být branding nebo k zveřejňování příspěvků napříč sociálními sítěmi – tedy pokud používáte Pinterest i za účelem podnikání.

Na téma hashtagy na sociálních sítích jsem již napsala článek v roce 2015. Tento článek patří podle Google Analytics mezi nejčtenější články na tomto blogu o sociálních sítích. Malá aktualizace nebude na škodu, protože od té doby se hodně změnilo – např. sociální síť Google+ již přestala existovat. 🙂

Na začátek trošku opakování.

Co je hashtag? Princip hashtagů zůstal pořád stejný. Pomáhají shromažďovat všechny informace k danému tématu a tím zvýšit jeho viditelnost na sociálních sítích. Za hashtag se považuje slovo nebo sousloví označené dvojkřížkem # (znak pro číslo). Tím, že určité slovo opatříte hashtagem, vyrobíte z něj klíčové slovo a snadno se pak podíváte, kdo všechno na tento hashtag nesoucí informace na dané téma reagoval, popř. se můžete zapojit do konverzace na toto téma (např. #kavárna). Hashtagovat můžete i několik slov najednou (#nejlepsikavárna), či vymyslet svůj vlastní hashtag (#BezKávyNemohuŽít).

Hashtagy fungují na každé sociální síti trochu jinak. Obecně ale platí, že zvyšují engagement (míru zapojení) u příspěvků, které se tak stanou součástí konverzace na dané téma. Z marketingového hlediska je výhodné tímto způsobem zviditelňovat svou obchodní značku a tím pro ni získat vizibilitu. Můj oblíbený obchod, kde často nakupuji, je BIOOO.cz, nachází se v přízemí obchodního centra Kotva v Praze a umí ukázkově používat hashtagy na Facebooku. (Není to náš klient, mají šikovného markeťáka.)

Využívají svůj originální hashtag s názvem obchodu #biooocz a pro případ soutěže ji zviditelní zdarma hashtagem #soutež.

https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/BiooSoutěž-209x300.png 209w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/BiooSoutěž-102x146.png 102w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/BiooSoutěž-35x50.png 35w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/BiooSoutěž-52x75.png 52w" sizes="(max-width: 227px) 100vw, 227px">

Když na tento hashtag kliknete, tak se dostanete ke všem příspěvkům označeným tímto hashtagem, kde můžete soutěžit.

https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/soutež-300x182.png 300w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/soutež-1024x620.png 1024w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/soutež-768x465.png 768w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/soutež-241x146.png 241w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/soutež-50x30.png 50w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/soutež-124x75.png 124w" sizes="(max-width: 376px) 100vw, 376px">

Hashtagy na Twitteru

Zde všechno v roce 2007 začalo. Hashtagy jsou pro Twitter naprosto běžný jev stejně jako dobře vychlazená dvanáctka ve slušné plzeňské hospodě. Hashtag můžete přidat do svého tweetu, do komentáře či rovnou do popisu svého profilu. Na Twitteru se vyplatí sledovat trendy vázané např. na určitou lokalitu, takže můžete zjistit, která témata tzv. hýbou společností. Více info zde.

Technicky vzato, můžete pod tweet napsat třeba i 50 hashtagů, ale sám Twitter doporučuje používat max. 2.

Hashtagy na Facebooku

Fungují a používají se, takže i tady kliknutím na hashtag najdete příspěvky, který konkrétní hashtag obsahují, tudíž dochází k seskupení obsahu. Když si hashtagy zadáte do vyhledávacího pole na profilu, můžete vyhledávat témata, která vás zajímají. Pro firmy je v tomto případě trochu těžší zjistit, jak lidé reagují na tyto příspěvky, jelikož hodně uživatelů přidává příspěvky na Facebooku neveřejně, tzn. ukazuje je pouze svým přátelům. Optimální počet hashtagů v příspěvku na Facebooku? Facebook doporučuje maximálně dva.

https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-300x300.png 300w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-1024x1021.png 1024w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-150x150.png 150w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-768x766.png 768w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-146x146.png 146w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-50x50.png 50w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-75x75.png 75w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-85x85.png 85w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/fb-hastagy-80x80.png 80w" sizes="(max-width: 338px) 100vw, 338px">

Hashtagy na Instagramu

Tady jich najdete opravdu dost. Mohou být součástí příspěvku, lze je dát do příběhu či rovnou do popisu profilu uživatele. Obchodní značka by měla mít svůj vlastní hashtag, pokud ji chcete dobře „marketovat“ na Instagramu. Technicky vzato, pod každý příspěvek můžete přidat až 30 hashtagů, do příběhu je limit 10. I v tomto případě je méně více a Instagram doporučuje použít do jednoho příspěvku kolem 10 hashtagů.

Jak najít populární hashtagy?

Na rozdíl od Twitteru Instagram nezveřejňuje seznam trendových hashtagů. Pokud však vyhledáte hashtag na Instagramu, uvidíte, kolik příspěvků tento hashtag používá. Zobrazí se také seznam dalších populárních hashtagů na Instagramu používajících podobná slova, včetně počtu příspěvků.

https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-128x300.jpg 128w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-439x1024.jpg 439w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-768x1793.jpg 768w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-658x1536.jpg 658w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-877x2048.jpg 877w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-63x146.jpg 63w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-21x50.jpg 21w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/Screenshot_20200730_102612-1-32x75.jpg 32w" sizes="(max-width: 228px) 100vw, 228px">

Pokud jste firma, tak jistě máte firemní účet na Instagramu. S firemním účtem získáte přístup ke statistikám Instagramu. Takže uvidíte, kolik zobrazení váš profil získal díky používání hashtagů.

Lze prohledávat více hashtagů najednou? Ano, pokud používáte nějaký profesionální nástroj pro správu sociálních sítí, např. Hootsuite. Aniž byste pracně vyhledávali hashtagy na mobilu, můžete si zde nastavit jejich automatické sledování. Výhoda je hlavně v tom, že sledujete, co se děje ve vašem oboru podnikání a jak si vede konkurence.

Hashtagy na YouTube

YouTube zavedlo hashtagy v roce 2018 s cílem usnadnit vyhledávání video obsahu. I zde se po kliknutí na hashtag dostanete k videím s podobnou tématikou. Kde umístit hashtagy, aby se zobrazily u videa? Dejte je přímo do popisu videa, hned na první řádek. Na obrázku vidíte, jak se zobrazují na našem firemním YouTube kanálu.

https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-300x170.png 300w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-1024x580.png 1024w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-768x435.png 768w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-1536x869.png 1536w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-2048x1159.png 2048w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-258x146.png 258w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-50x28.png 50w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/youtube-kanál-133x75.png 133w" sizes="(max-width: 523px) 100vw, 523px">

Hashtagy na LinkedIn

Hashtagy na LinkedIn fungují podobně jako u výše uvedených sociálních sítí a pomáhají uživatelům najít obsah na konkrétní téma.

Pokud ke svému příspěvku přidáte hashtag, tak se tento příspěvek ukáže i dalším uživatelům, včetně těch, kteří s vámi nejsou ve spojení. Na LinkedIn si můžete nastavit sledování hashtagů z vašeho oboru, takže se tyto vybrané hashtagy budou objevovat v kanálu vybraných příspěvků. To není úplně hloupé, že? Na jednu stranu snadno zpřístupníte váš obsah na LinkedIn širšímu publiku, na stranu druhou budete mít přehled o vašem oboru. Hashtagy lze přidat do příspěvku, do článků či komentářů. Optimální počet hashtagů v jednom příspěvku je 1 až 2.

Hashtagy na Pinterestu

Pokud máte firemní stránku na Pinterestu, tak do hashtagů skočte rovnýma nohama, není to nic složitého. Prohlédněte si, jaké hashtagy ve vašem oboru podnikání již fungují, a přidávejte se do popisu pinu. Na českém Pinterestu je určitě prostor pro vylepšení, takže klidně zaveďte vlastní hashtag, pokud si myslíte, že je výstižný. Pokud používáte Pinterest v mobilu, fungují zde návrhy vhodných hashtagů. Můžete jich vložit více, klidně třeba až 10.

https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/2020-07-31_162053-300x193.png 300w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/2020-07-31_162053-1024x657.png 1024w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/2020-07-31_162053-768x493.png 768w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/2020-07-31_162053-227x146.png 227w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/2020-07-31_162053-50x32.png 50w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2020/08/2020-07-31_162053-117x75.png 117w" sizes="(max-width: 470px) 100vw, 470px">

Co je Twitter a pro koho je vůbec dobrý? V Americe, kde je sociální síť Twitter velmi populární, tweetuje každý druhý. A u nás? V České republice jeho obliba mezi veřejností pokulhává a v oblíbenosti vede jednoznačně Facebook. Aktuálně máme kolem 400 000 uživatelů na Twitteru. Tweetují hlavně politici, novináři, celebrity a tyto osobnosti také získávají folowery nejsnáze, zvláště když publikují zajímavé až kontroverzní tweety jako např. mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček nebo moderátor Leoš Mareš. Pro zajímavost uvádíme link na oba profily:

Jiří Ovčáček Twitter – link na profil zde.

Leoš Mareš Twitter – link na profil zde.

Díky aplikaci SentiOne můžete zjistit o profilech na Twitteru spoustu zajímavých informací. Jiří Ovčáček na Twitteru zaznamenal v roce 2017 markantní nárůst popularity a celkový počet zmínek se posunul z 59 529 na dvojnásobek – 121 379. Toto číslo zahrnuje jeho tweety, tak i retweety všech ostatních a také komentáře na jeho tweety a retweety.

https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2018/05/Ovčáček-porovnání-461x259.png 461w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2018/05/Ovčáček-porovnání-297x167.png 297w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2018/05/Ovčáček-porovnání-213x120.png 213w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2018/05/Ovčáček-porovnání-171x96.png 171w, https://socialni-site-pro-firmy.cz/wp-content/uploads/2018/05/Ovčáček-porovnání.png 560w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px">

Twitterový profil může mít i Vaše firma, zvláště pokud je pro vás důležitý rychlý pohyb aktuálních informací směrem ven z firmy. Provozujete-li např. PR agenturu, vydavatelství či internetový informační portál, tohle je sociální síť pro Vás. Twitter je o rychlosti, tweetujeme o přítomném okamžiku. Tweetovat, co se stalo včera, je pozdě. To dejte na Facebook!

Definujte úspěch

Chcete to zkusit na Twitteru? Napřed si definujte úspěch a jak má vypadat. Mezi cíli, kterých chcete dosáhnout, může být např. následující:

  • zvýšení povědomí o Vaší činnosti, popř. produktu,
  • poskytování nejaktuálnějších informací ve Vašem oboru,
  • snížení nákladů na zákaznickou podporu,
  • zvyšování věrnosti Vašich zákazníků,
  • spojit se a sledovat leadery/influencery ve Vašem oboru.

Každý cíl musíte umět změřit, takže např. zvýšení povědomí o Vaší činnosti můžete měřit podle množství přihlášení se k odběru novinek na webu. Dobře si zmapujte současný stav, kolik nových odběratelů newsletteru v současnosti získáváte a kam se chcete za 3 měsíce pomocí Twitteru posunout.

Kdo je Vaše cílová skupina

Musíte vědět, koho chcete oslovit. Napovědět Vám mohou data o Vašich současných followerech. Začínáte-li úplně od začátku, položte si otázku, jaký unikátní obsah můžete Vašim followerům nabídnout. Kopírovat zprávy na Facebooku? To raději ne. Proč by Vás potom lidé měli sledovat ještě na Twitteru, když jim bude stačit být Vašimi fanoušky na Facebooku? Zamyslete se tedy nad unikátním obsahem pro tento komunikační kanál. Pokud ho nevymyslíte, tak raději profil ani nezakládejte a spokojte se s Facebookem. I správa facebookové stránky je pro některé firmy výzva sama o sobě.

Dobře vyplněné BIO

Bio neboli profilové informace musí být stručné a jasné. Už dobře vyplněné BIO je marketingový nástroj sám o sobě, takže neváhejte s přidáním tzv. CTA (call to action), česky tzv. výzva k akci. Co má uživatel na Vašem profilu udělat? Sledovat ho? Kontaktovat zákaznickou podporu? Přejít na webovou stránku? Pokud chcete např. měřit prokliky z Twitteru za web, můžete k tomu využít některý ze zkracovačů URL, kde jasně vidíte statistiku návštěv.

Hashtagy

Hashtagy jsou alfou a omegou Twitteru. O používání hashtagů jsme psali již v tomto článku.

Hashtagy umožňují klasifikovat obsah tak, aby Vaše tweety byly seskupeny s jiným relevantním obsahem. Díky hashtagům ostatní uživatelé Twitteru snadno najdou Váš obsah, stejně jako Vám pomáhají nacházet influencery a další zajímavosti ve Vašem oboru.

Pravidelná aktivita

Sledujte, retweetujte a přidávejte zajímavý obsah, a to pravidelně. Je jednoduché zaměřit se pouze na to, jak počet followerů roste. Bez Vašeho aktivního zapojení, vzájemné interakce a analýzy bude ale počet followerů jen pouhé číslo.

Tipy ke správě obsahu:

  • Odpovídejte na zprávy rychle. Twitter je rychlá sociální síť a před tím, než se nějaká zpráva objeví v tištěných médiích, můžete si být skoro 100% jistí, že to bude Twitter vědět jako první. Uživatelé očekávají podobnou rychlost i od Vás. Podle nejrůznějších výzkumů je očekávaná odpověď do jedné hodiny.
  • Retweetujte, lajkujte a sledujte účty na Twitteru, které pro Vás mají nějaký přínos.
  • Buďte interaktivní. Čím víc followerů máte, tím spíše se někdo zapojí. Nevíte si např. rady, zda Vaši službu rozšířit ještě o pár detailů? Zeptejte se na Twitteru. Řešíte re-design Vašeho loga? Zeptejte se na Twitteru. Chcete zjistit zpětnou vazbu k Vašemu zákaznickému servisu? Zeptejte se na Twitteru. A aby to bylo pro uživatele jednoduché a rychlé, použijte funkci hlasování pro zjištění kvality Vašich služeb.

Rychlé menu

přes 120

Spokojených zákazníků

5 roků

Zkušenost s webdesignem

Naše 24/7

Zákaznická podpora